سه نقطه ی اول تا ...

آخرین نظرات

نه آبی .. نه خاکی

يكشنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۲، ۱۱:۲۹ ب.ظ

بسم الله

وقتی قرعه کشی کردن و اسم شما برای رفاقت در اومد ، تو دلم گفتم خودتون منو انتخاب کردید به طور حتم و منم بی معرفتی نکردم سریع اومدم بهشت زهرا و پیداتون کردم ... حالا دو سال و چند ماهی میگذره از رفاقت ما ...

هر بار که میام و اون عکستون که دارید دور دستها رو نگاه میکنید و هرطرف که وامیستم بازم نگاهتون به من نیست رو میبینم به خودم میگم شاید لایق نیستم که منو نگاه کنید حتی برای یه لحظه و یه لبخند تلخ میزنم و با این وجود تمام حرفایی که تو دلمه به شما میگم و از هر دری براتون حرف میزنم ...تمام عهدایی که با خدا دارم و...

تو همون چند دقیقه باهاتون قهر و آشتی هم میکنم ... خیلی آروم میشم که بالاخره یکی حاضر میشه بدون مقدمه همه حرفامو بشنوه و قضاوت الکی نمیکنه ... بگذریم رفیق ...از بعد رفاقتمون قطعه 28 برای من یه چیز دیگست ...

+خیلی خوبه یه رفیق شهید داشته باشه آدم...شما هم اگه ندارید برید مزار شهدای شهر خودتون ، یه شهید انتخاب کنید و باهاش دوست شید ...بگردید وصیت نامه و سیره ی دوستتون روبررسی کنید..یااصلا سعی کنید مثل دوستتون خوب باشید وبه یادش باشید...یه آرامش خاصی داره...!

+اصلا رفتن به مزار شهدا یه حس خیلی خوبی به آدم میده...خیلی خوب

حکمت 474 : پاداش مجاهد شهید در راه خدا بزرگتر از پاداش عفیف پاکدامنی نیست که قدرت برگناه دارد و آلوده نمیگردد . همانا عفیف پاکدامن فرشته ای از فرشته هاست.

  • فرزند آدم

رفاقت-شهید-قطعه28

نظرات  (۳۸)

نه آبی ... نه خاکی؟
منظورتون شهید سعید مرادی است؟
پاسخ:
منظورم رفیق شهیدمه ..البته اسمش سعیده ولی مرادی نیست ...:)
عنوان رو از کتاب نه آبی نه خاکی برداشتم فقط ...
  • نازنین روانبخش
  • دوست شهید ... بودنش نعمته ... یکی از بزرگ ترین نعمت های الهی ...
    پاسخ:
    واقعا...
  • محمد علیزاده
  • khosh be hale ma k esmemoun daroumade vase refaghat ba shoma
    پاسخ:
    ...
    کار خوبی است دوست شدن با یک شهید اما این را که خواندم "بگردید وصیت نامه و سیره ی دوستتون روبررسی کنید" دلم گرفت آخر می دانید شهر من 5 تا شهید دارد که همشان گمنام اند...
    پاسخ:
    چه نعمتی هستن توی شهرتون این پنج شهید
    خب سیره ی شهدا همه یک چیزه ...زندگی با یاد خدا
    سلام
    میزبان کیلیک هایتان هستم با سومین حرم اهل بیت در ایران...

    http://zareh.blog.ir/post/88

     
    یا علی
    پاسخ:
    سلام خدمت میرسم
  • محمدصادق برجیان
  • به به! پس حاج آقا هستین؟! ماهم هستیم!
    عجب قدرتی دارند.
    یادمان با روحشان شاد !
    پاسخ:
    حج عمره نه تمتع
    یادمان باروحشان شاد!!!!
    سلام رفیق چرا یادم نباشه یا نشناسم قدمت روچشم که اومدی
    من نوشته هام از خودم نیس نوشته هام کپیه ولی چیزاییه که به دلم میشینه نوشته هام فقط برا یکی بود که وقتی برام مرد نوشته هاشم تو همون دفتر دفن شد گه گاهی این دل دیوونه باز یادش میکنه ولی خب هر چی بود تموم شد
    این رفقای شما مارو قابل نمیدونن هر سازی زدیم گفتن ناکوکه ماهم بیخیال شدیم حتما لایق نبودیم از شما چه پنهون وقتی اون بالایی بیخیالمون شده از شهدا دیگه انتظاری نداریم
    شما که ابرو داری پیششون برا ما هم دعا کن
    فی امان الله ...
    پاسخ:
    سلام
    خدارو شکر که ...
    بالایی مگه بیخیال میشه اخه ؟؟ ماهاییم که بیخیال میشیم..
    من آبرو دارم ؟
    خوبه منو میشناسی :(

    با سلام به روزم با هدیه ای برای دوستان

    پاسخ:
    سلام
    خدمت میرسم

    با این روش کمک بزرگی بهم کردید

    ممنون

    ان شاء خدا اجرتون رو بده

    پاسخ:
    ان شاالله شهدا کمکتون باشن

    سلام
    دعوتید به خوانده ونخوانده ها...


    یا علی
    پاسخ:
    سلام
    خدمت میرسم
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • سلام علیکم

    شما همیشه آرامش داره متن تون ... و یک دنیا پیشنهادهای خوب ...
    ما هم تازگیا 3 تاشون رو یه جا باهم ، باهاشون دوست شدیم ... 

    خداقوت
    یاعلی(صلوات برای فرج)

    پاسخ:
    سلام
    لطف دارید
    سه تا...چه عالی
    اللهم عجل لولـ♥ـیـک الـفرج
    پاسخ:
    الهی آمین
    منم یکی دوبار با یکی دو تا شهید گمنام رفیق شدم اما رفاقتمون زیاد دووم نیاورد ...!
    چه کنیم که گناه ما را از عرش بر فرش چسبانده است؟!!
    پاسخ:
    شهیدگمنامم خیلی خوبه..انشاالله دوامدار رفیق شید 
    مدت هاست که داریم با عکس شهید همت خاطره بازی ها می کنیم 
    خوب رفیقی است
    پاسخ:
    بله خوب رفیقی ....
  • محمدصادق برجیان
  • شده تو مشکلات بیاد کمکتون؟؟!!
    پاسخ:
    راستش اول که باهاش دوست شدم خواستم دعاکنه برم مکه همینطورم شد
    بعدم خواستم برم کربلا که چند وقت بعدش اونم شد
    و خیلی وقتا همین که باهاش حرف میزنم آروم میشم..
    و یه بازدارنده از گناهه شاید!

    انشا.. که بتونیم رفقای خوبی واسه شهدا باشیم
    پاسخ:
    ان شاالله

    باسلام

    نمیدونم چی بگم، رفاقت باهاشون هم آسونه و هم خیلی مسئولیت برا آدم میاره.

    وقتی میبینم عموم رفت و شهید شد.

    با خودم میگم من برای عموم چیکار کردم؟ راهش رو ادامه دادم؟ از من چه انتظاراتی داره؟ لایق این هستم که عموم باشه؟

    و خیلی سوالات دیگه . . .

    خدا کمک کنه درک کنیم .

    یاعلی . . .

    پاسخ:
    سلام
    بله حق باشماست
    واقعا باید دید چقد خوی شهدا رو داریم...
    ان شاالله خدا درجات عموی شماروهم افزون کند ...
  • شما هم می توانید خادم سایبری امام رضا (ع) باشید.
  • ماجــرای من و امام رضا علیه الــسلام | فراخوان سایــبری محبیــن و شیعیــان امـام هشتم
    بسم رب علی ابن موسی الرضا علیه السلام
    دوست عزیز
    سلام
    با آغاز دهه کرامت و میلاد حضرت فاطمه معصــومه سلام الله علیهما و در آستانه میلاد  با سعادت حـضرت امام رضاعلیه السلام  وبگاه جوان انقلابی به کمک و همراهی سایـت ها و وبلاگ های عاشــق و محـب حضـرت رضـا علیه السلام موج سایبری خاطرات من و امام رضا را برگزار می کند که امیدواریم همچون موج فـراخوان قبلی که در جــوان انـقلابی منتشـر کــردیم (ماجری چادری شدنم ؛ ماجری چادری نشدنم) و همچنان هم ادامـه دارد، مورد استقبال شما عزیــزان واقـع شود. (ان شــاءلله)

    من ، بانو شریفی معاونت سایت و مسئول تبلیغات وبگاه جوان انقلابی از طرف مدیر و دیگر همکاران این وبگاه شما را برای شرکت در این طرح ، بصـورت ویژه و گزینشی دعوت می کنــم. از شما خواهش میکنم به دور از خط و جهــت گیری و مسـائل سیاسی و دنیـوی ، فقط و فقط به عشق مولایمان امام رضا علیه السلام حتما به سایت ما بـیاید و خاطره یا خاطرات خود یا خانواده و دوستان تان را برایمان ارسال کنید.
    راستی دوست گرامی اگر شما هم تمایل داشتید که مثل دیگر وبلاگ های ارزشمند و عاشق امام رئـوف، امام رضــــا علیه الســلام، کمک ویژه ای در این طرح داشته باشید، حتما به ما خبر بدید.
    من شخصا منتظـر حضــور پر مِهرتان هستــم.

    بانو شریفی | معاونت سایت و مسئول تبلیغات و اطلاع رسانی جوان انقلابی

    http://javanenghelabi.ir
    info@javanenghelabi.ir
    S M S : 3000 28 28 38

    پاسخ:
    سلام
    چشم خدمت میرسم
    سلام
    آقا ممنون
    واقعا ممنون که یاد دادید با کیا باید دوست بشیم...
    پاسخ:
    سلام
    لطف دارید..
    خواهش میکنم

    پاکدامنی           عفیف        پاداش   مجاهدت    

    هییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

    پاسخ:
    بله حکمت فوق العاده ایه
  • *** رک و راست ***
  • من دلم یه رفیق شهید می خواد......

    یاعلی
    پاسخ:
    خب یه شهید انتخا ب کنید باهاش رفاقت کنید
  • بهشت جوانان
  • سلامی به گرمی آفتاب!

    وب زببا و با محتوایی دارین

    من تازه وب راه انداختم...خوشحال میشم سر بزنید..

    با مطلبی ناب با عنوان مظلومیت امام زمان(عج)در کلام آیت الله بهجت(ره)بروزم

    پاسخ:
    سلام
    خدمت میرسم
  • محمد حسین خانی کوثرخیزی
  • ممنون
    پاسخ:
    خواهش میکنم
    خیلی خوبه ارتباط با شهدا...ولی توفیق میخواد....
    این عزیزا اگر بتونیم ارتباط برقرار کنیم خیلی میتونن کمک کنم ...

    مارم دعا کنید...درین مورد توفیق نداشتم تاحالا...
    پاسخ:
    بله خیلی خوبه
    انشاالله همت کنید ..کاری نداره که
    انقد ارامش داره...
    سلام
    واقعاً مطلب خوبیست
    کاش همه یک دوست شهید داشته باشند/
    پاسخ:
    سلام
    لطف دارید
    سلام
    داریم
    ی شهید مشتی هم هست
    شهید محمدحسین یوسف الهی
    انقد ماهه این شهید

    روی سنگ قبرش نبشته-اجر جهاد شهادت است
    شیمیایی شد - بعد

    آخ ک دلم رفت کنار اروند

    پاسخ:
    سلام
    همه شهدا مشتی هستن
    انشاالله شفیع شماباشند
    سلام دلاور

     مهمانیدبا "آفرینش"

     یا علی
    پاسخ:
    سلام
    خدمت میرسم
    شهید حسین املاکی که مقام معظم رهبری به ایشان لقب قهرمان را داد ، از دوستان صمیمی ما هستن  ( قهرمان یعنی این )

    در ادامه بیانات مقام معظم رهبری ، حضرت آیت الله امام خامنه ای را در مورد این شهید می آوریم :

    12 اردیبهشت 82 ، در مصلای رشت ، خواهری  به حضرت آقا می گوید : کاش الگوی ما جوانان حزب الله لبنان بودند ... ، آقا حرف هایش را کامل گوش می کند و در نهایت ، صبورانه ، اینگونه جوابش را می دهد :

    الگوى جوان لبنانى چه کسى است؟ حزب‌اللَّه لبنان از کجا جوشید؟ او روى کدام سرزمین رویید؟ الگوى او شمایید. او همین شعارهاى شما را مى‌دهد؛ همین کارهاى شما را مى‌کند؛ همان پیشانى‌بند شما را به پیشانى‌اش مى‌بندد؛ مثل رژه نظامى بسیج، رژه مى‌رود. بنابراین الگوى آن جوان، سرداران و رزمندگان شهیدى هستند که در خود گیلان امثال آنها را کم نداریم. آنها فداکارى و براى خدا حرف زدن و براى خدا کارکردن را از اینها یاد گرفتند. شهید املاکىِ شما - جانشین فرمانده لشکر گیلان - وقتى در میدان جنگ در معرض بمباران شیمیایى بود و بسیجىِ بغل دستش ماسک نداشت؛ او ماسک خودش را برداشت و به صورت بسیجىِ همراهش بست! قهرمان یعنى این. البته هر دو شهید شدند؛ اما این قهرمانى ماند؛ اینها که از بین نمى‌رود؛ «ولا تحسبنّ الّذین قتلوا فى سبیل اللَّه امواتا بل احیاء»
     
    پاسخ:
    چه عالی
    انشالله شفیع شماباشند درقیامت
    بله واقعا قهرمانند
    ممنون ازدرج بیانات حضرت آقا
    خوشبحالت
    پاسخ:
    ...!
    آره عزیزم .. خانوادم . نه نفر از اعضای خانوادمون زمان جنگ شهید شدن ..

    عمو هام ، عمه هام ، مامان بزرگم .. زن عموم .. دختر و پسر عموم..
    پاسخ:
    آخی
    خوش به سعادتشون
    اونا که جاشون خیلی خوبه

  • کــربــ بلایی محـــــبــــــــ
  • سلام
    خداقوتـــــــــــــــــ
    یه داداش شهید دارمـــــــــــــ مداح اهل بیت جانباز شهید سید مجتبی علمدار

     

    ای شهدا شرمنده ایم..
    بعد از شما دیگر شهرمان بوی خدا نمی دهد...!!
    خیابان هایمان را به نام شما زینت دادیم..
    ولــــــــی...!!!
    آنقدر خیابان ها پر شده از دختران بزک کرده و پسران شبیه دختران...
    که دیگر یاذمان رفته رشادت های شما را..!!

    خدایا کیست که شیرینی دوستی با تو را چشیده باشد و غیر تو را طلب کند؟
    ای آرزوی دل مشتاقان
    و ای نهایت آرمان دوستان
    دوستی تو را از تو میخواهم
    و دوستی هر که تو را دوست میدارد
    و دوستی هرکاری که مرا به تو نزدیک میکند...
    مفاتیح الجنان،مناجات المحبین از مناجات های خمس عشر

    یازهرا کربــــــــ بلا انشاالله
    پاسخ:
    سلام
    شهید علمدارکه خیلی دوست داشتنیه..مناجاتش دیوانه کنندس..

    بله واقعا..یادمان رفته
    ممنون
  • محمد علیزاده
  • khosh e hale ma
    پاسخ:
    چرا ؟
  • رها پاک سرشت
  • خدا کند که کسی حالتش چو ما نشود
    ز دام خال سیاهش کسی رها نشود

    خدا کند که نیفتد کسی ز چشم نگار
    به نزد یار چو ما پست و بی بها نشود

    جواب ناله ی ما را نمی دهد "دلبر"
    خدا کند که کسی تحبس الدعا نشود

    شنیده ام که از این حرف، یار خسته شده
    خدا کند که به اخراج ما رضا نشود

    مریض عشقم و من را طبیب لازم نیست
    خدا کند که مریضی من دوا نشود

    ز روزگار غریبم گشته است معلوم
    شفای ما به قیامت بجز رضا نشود...
    برای سلامتی شاعر این شعر امام خامنه ای سه صلوات بفرست ....
    پاسخ:
    اللهم صل علی محمد وآل محمدو عجل فرجهم*3
    قطعه ای از بهشت..نه مزار شهدا...
    وقتی میری مزار شهدا...حس هایی که مدتها منتظرش بودی..یهو همه شون سراغت میاد....
    پاسخ:
    بله واقعاهمینه
    هــرگــز بــه گـذشته برنــگرد ! اگر سیـنــدرلــا برای برداشـتن کـــفششـ

    برمیـــگشــتـ هرگـــز یک پرنـــســس نمـــیــشد !

    آپم  
    پاسخ:
    خدمت میرسم
    عزیز ترین های من ، چندین سال پیش شهید شدند وقتی هنوز من نبودم ..! 
    حتی یک بار نشد صدا کنم عمو جون .. بابا بزرگ مهربون .. مامان بزرگ خوش زبون ..

    نشد .. 

    اما بارها برام اتفاق افتاده که سفره دلم رو سر مزارشون پهن کنم !
    خودمونیم گاهی خجالت میکشم بعضی چیزا رو بگم اما نگفته اونا میدونن ...
    پاسخ:
    ینی خانوادتون؟!

    چه رفیقی داری فرزند آدم
    پاسخ:
    رفیق شهید!
    من دارم :)
    ممنون که میای گلم...
    التما س دعا
    پاسخ:
    چه عالی
    محتاجم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">