سه نقطه ی اول تا ...

آخرین نظرات

مخاطب خاص = خودم

سه شنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۲، ۰۱:۰۳ ب.ظ

بسم الله

انصافا اگه هی به رفیقات پیام بدی، زنگ بزنی، پیگیرشون باشی و اونا تحویلت نگیرن بازم رابطت مثل قبل ادامه داره ؟!

انصافا اگه بری تو یه جمعی و خیلی روی خوش نشون بدی و هی بخوای خودتو یه جورایی قاتی اونا کنی و اونا بی محلی کنن و ازت فاصله بگیرن،خودت ترکشون نمیکنی یا مثلا دلت یه جوری نمیشه ؟!

انصافا واستی برا یکی حرف بزنی اون طرف سرشو بچرخونه این ور اون ور یهو وسط حرفاتم پاشه بره و انگار نه انگار که تو داشتی باهاش حرف میزدی عصبانی نمیشی ؟!

انصافا از یکی یه کار که وظیفشه انجام بده و منت نذاره بخوای ولی اون یاانجام نده یا منت بذاره و انجام بده شاکی نمیشی ؟!

خب این همه خدا برات پیغام فرستاد تو جواب ندادی ، این همه خواست بهت نزدیک شه و تو خودتو کنار کشیدی، این همه برات حرف زده و تو اصلا توجه نکردی ...یه سری کار که سودش برا خودته ازت خواسته و یه سری کارهم گفته نه  چون تو بنده ای و اون مولا بازم بی توجهی ،اگرم توجه کنی منت میذاری یا جار میزنی یا به چشمت میاد و...

اون وقت حق نمیدی بهش برا استجابت دعا و...یه کم معطلت کنه ؟ ( اونم از روی ارحم الراحمینی و به خاطر صلاح خودت)

خیلی کریمه که گذاشته دعا کنی ولی تو براهمینم شاکر نیستی ...خیلی مهربونه که تو بازم دل دل کردی بری سمتش ولی اون دوید سمتت با اشتیاق ....

+حرفایی که به خودم میزنم تا...

+به دریا زده میداند مصیبت های دریا را....

قسمتی از نامه 31 : هرگز از تاخیر اجابت دعا ناامید مباش ، گاه در اجابت دعا تاخیر میشود تا پاداش درخواست کننده بیشتر و جزای آرزومند کامل تر شود ، گاهی در خواست میکنی اما پاسخ داده نمیشود زیرا بهتر از آنچه خواستی به زودی یا در وقت مشخص به توخواهد بخشید یا به جهت اعطاء بهتر از آنچه خواستی دعا به اجابت نمیرسد زیرا چه بسا خواسته هایی داری که اگر داده شود مایه ی هلاکت دین تو خواهد بود ....

  • فرزند آدم

نظرات  (۳۱)

  • نازنین روانبخش
  • عجب صبری خدا دارد ... اگر من جای او بودم ...
    پاسخ:
    عجب صبری داره واقعا...
    سلام خیلی به موقع بود:|
    یاعلی
    پاسخ:
    سلام
    ...
    سلام
    بسیار زیبا... دست شما درد نکنه

    پایدار باشید
    پاسخ:
    سلام
    ممنون
    سلام


    بسیار زیبا ..


    اوست که در همه جا با منه...


    ـــــــــــــــــــــــ
    خدا قوت

    بروزیم به مناسبت 8 شوال
    پاسخ:
    سلام
    ممنون
    خدمت میرسم
    از مطالب وب تون استفاده کردم.............

    منم به وبلاگ دارم در خصوص زا ئرین پیاده امام مهربانی حضرت زضا (ع) خاستم از تون دعوت کنم هم یه زیارت انلاین حرم اقا بیاین ......هم یه دل نوشته براش بزارین.........6778
    پاسخ:
    خدمت میرسم
  • ... خادم الزهرا
  • سلام
    خوبید ؟
    به امید اینکه برا ائمه بقیع هم حرمی مثل حرم امام رضا بسازیم
    فردا 8شوال سالروز تخریب بقیع هست ...
    ولی این بار نمیذارم حرم عمه سادات مثل حرم بقیع تخریب بشه توسط وهابیون بوووووووووق

    بروزیم
    با  حکایت 4 قبر بیحرم """

    التماس دعا





    بروز نیستید چرا؟

    پاسخ:
    سلام
    خب هر روز که نمیشه به روز شم هرسه جار روز یه پست میذارم...
  • جوان انقلابی
  • سلام.

    واقعا همه ی اینایی که گفتید من یکی میشم!

    آره والا! چقدر ما قدر نشناسیم!(خودم رو میگم)

    چی بگم؟!...
    پاسخ:
    سلام
    هیچی دیگه ...آره والا
  • کوثر ✜عاشق شهید همّت✜
  • سلام
    پنجمین جلسه ی منبر مجازی با حضور استاد عالیقدر آیت الله مکارم شیرازی برگزار خواهد شد.
    منتظر حضور شما هستم.

    اللهم عجل لولیک الفرج
    اللهم احفظ قائدنا امام الخامنه ای
    اللهم ارزقنا شهادة فی سبیلک
    پاسخ:
    سلام
    خدمت میرسم
  • میلاد علیدوست
  • سلام با موضوع نقد عقل فلسفی در خدمتم
    لبیک یا مرتضی علی
    پاسخ:
    سلام
    خدمت میرسم
  • رها پاک سرشت
  • سلام
    احسنت
    عالی بود 
    خیلی عالی بود...
    یا علی
    پاسخ:
    سلام
    لطف دارید
    یاعلی

    با سلام و تسلیت به مناسبت سالروز تخریب قبور ائمه مطهر بقیع

     به روزم با کار فرهنگی دشمن

    انشاالله بتونیم درزمره نمازگزاران اول وقت باشیم

    پاسخ:
    سلام خدمت میرسم
    ان شاالله
    انصافا نه!!
    ممنون از پستای زیباتون
    به روزیم
    یاعلی...
    پاسخ:
    خدمت میرسم
  • یافاطمه الزهرا(س)
  • سلام.
    نکته زیبایی بود..انشاالله حاجت روا شوید.
    التماس دعا
    پاسخ:
    سلام
    ممنون همچنین
    محتاجم
  • کــربــ بلایی محـــــبــــــــ
  • سلام
    بـوی ِ نـاب ِ بهشـت می دهـد همـهٔ نام های ِ قشـنگ ِتـو

    می گذارمشان روی ِ زخــم های ِ د ِ لَ م ..

    گفته بودی اَلجَبّـار

    یعنی کسی که جُبران می کند همـهٔ شکستگی هایِ د ِ لَ ت را

    گفته بودی اَلمُصَـوِّر

    یعنی کسی که از نُـو می سازد

    همـهٔ آنچه را ویـران شده است درون ِ د ِ لَ ت

    گفته بودی الشّافـی

    یعنی کسی که شفا می دهد تمـام ِ زخم هایِ عمیق و نا علاج را

    هوای ِ دلـم سبک می شود با زمزمـهٔ نام هایِ زیبایت

    نَفـَس میـکِشَم در هوایِ مهـربانی هـایِ نابت ...
    بروزمــــــ
    یازهرا کربــــ بلا انشاالله
    پاسخ:
    چه صفات زیبایی دارد خدا...
    خدمت میرسم
    ان شاالله
    مرحوم دولابی میفرمودند
    اول اجابت هست
    یعنی قبل اینکه تو دعا رو به زبون بیاری اجابت شده
    اما ما اجابت رو چیزی دیگه معنی میکنیم
    پاسخ:
    بله دیگه اصلا همین که میتونیم دعا کنیم یعنی قبلش اجابت شدیم
    باید شکر کنیم ...
  • محمدصادق برجیان
  • بیستِ بیست بود.

    حفظکم الله.

    پاسخ:
    لطف دارید
    سلام...

    با مطلب " اسلام با دموکراسی مخالف است!!! " بروزم...

    منتظر حضور گرمتان و نیز نظرات دلگرم کننده و سازنده تان هستیم.
    پاسخ:
    سلام خدمت میرسم
    عالی بود
    و تاثیر گذار
    ممنونم
    پاسخ:
    لطف دارید
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • سلام علیکم
    چه حرف های تلخ ولی شیرینی
    آری همیشه همین طور بوده است ... بنده چموشی بوده ام که گاه و بی گاه 
    با بی محلی هایش خودش را دور میکند از خدایش ... مثل اینکه بچه بازیگوشی باشم که مدام دست پدرش را رها میکند و پاسخ آغوش گرم مادرش را با بی توجهی هایش میدهد

    نمیدانم کی قرار است این منِ من رسم دوستی را به معنای واقعی به جا آورد
    اما از این منِ، من

    زیبا بود
    بسیار نهیب های خوبی بود 

    و آن کلام آخر 
    به قول منِ من آن نفس 
    بازهم به عمق استخوان های وجودم نفوذ کرد

    خداقوت تلاش های زیبایتان
    یاعلی(صلوات برای فرج)
    پاسخ:
    سلام
    درسته بنده ی چموش رو خوب اومدید
    کلام مولا بی نظیره
    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
    سلام حرفاتون حق بود جواب ندارن.یاعلی
    پاسخ:
    سلام
    یاعلی

    سلام

    ممنون از اینکه سرزدید

    راسیتش فعلن فقط میتونم بیام ببینم کسی برام نظر گذاشت یانه

    وقت پست جدید گذاشتن رو ندارم

    ان شالا از 5شهریور دیگه آپ میکنم

    -------------------------------------------------

    خیلی شرمنده شدم با خوندن این پستتون

    ما همه روزه پیامای دوستامون رو باز میکنیم

     اما چن بار قرآن رو باز میکنیم که ببینیم خدا چه پیامی برامون گذاشته . .

    به امید روزی که سرمون رو بالا بگیریم واز خدا چیزی رو بخوایم

    مردیم بس که از شرمندگی .پیش خداسرمون پائینه 

    پاسخ:
    سلام
    ان شاالله منتظریم ...
    خدا از طرق مختلف بهمون پیام میده باید توجه کرد ..
    دعا کردن و خواستن از خدا حتی اگه با شرمندگی باشه هم باید باشکر همراه باشه...
  • کوثر ✜عاشق شهید همّت✜
  • سلام
    سپاس از مطلبتون..
    تلنگر به جایی بود!

    اللهم عجل لولیک الفرج
    اللهم احفظ قائدنا امام الخامنه ای
    اللهم ارزقنا شهادة فی سبیلک
    پاسخ:
    سلام
    خواهش میکنم
    الهی آمین

    بستگی داره این رفتارو از کی ببینم بعضی کلا ازشون آدم توقع بیشتر از این نداره!یعنی عکس العملشون کاملا منطبق با طبیعتشونه!

    نمیخوام توجیح کنم اما نسیان هم طبیعت انسانه...و خدا به خاطر همین طبیعت ما در توبه رو هزار بار باز گذاشته!

    +ببخشید که دیر دیر سر میزنم با این که پستهای اینجا فوق العاده ست چون شما جزو بلاگفا نیستید از آپ شدنتون مطلع نمیشم

    پاسخ:
    بله طبیعته بحثم سر چیز دیگه ای بود...
    خواهش میکنم ولی لینک براهمینه دیگه من به شخصه به همه لینکام سر میزنم ولی بعضی دوستان بی معرفتن...
    خیلی هم عالی :)
    پاسخ:
    ...
    با سلام 

    یه بزرگی (فکر کنم تو رادیو قرآن )حرف قشنگی در مورد اجابت دعوت و پیغام خدا
     می زد 

    می گفت : وقتی گوشی موبایلتون زنگ می زنه ، چطور به تب وتاب می افتید که هر چی زودتر جواب طرف رو بدید تا پشت خط معطل نمونه !!!! 

    واسه خدا هم باید اینجوری باشین .... 

    اذان ندای خداوند هستش که انسان را به سمت خودش دعوت می کنه ، دلتون می آد خدا رو معطل بذارید ....

    ----------------------------------

    در حدیث قدسی آمده است : اگر بنده هایی که به من پشت می کنند ، بدانند که چقدر به آن ها اشتیاق دارم ، از شوق خواهند مرد .

    لو علم المدبرون کیف اشتیاقی بهم لماتوا شوقا 
    پاسخ:
    سلام
    بله درسته
    نماز اول وقت ادم رو به خیلی جاها میرسونه
    ممنون از روایت
    خدایا مارو به عشق خودت مبتلا کن
    احسنت بسیار عالی...
    پاسخ:
    ...
    سلام 
             حرفی برای گفتن نموند

    اما امید به ارحم الراحمینی او دارم 

    یا رفیق من لا رفیق له
    پاسخ:
    سلام
    ان شاالله شاکر خدا باشیم
    من عاشق این قسمت جوشن کبیرم...یا رفیق من لا رفیق له....
    همیشه هوامونو داره
    ولی یه جاهایی بیشتر
    پاسخ:
    درسته همیشه....

    خیلی قشنگ می نویسی .. 
    واقعا نوشته هات آدم رو قانع میکنن .. مرسی که اینقدر زیبا می نویسی . 

    یه تشکر دیگه هم باید ازت بکنم به خاطر اینکه بهم سر زدی . 
    معلومه راست دستی ! 
    پاسخ:
    لطف دارید...
    خواهش میکنم
    احسنت . طیب الله


    پاسخ:
    ممنون
  • یک پسر مجرد
  • مگه چیه؟
    حالا این همه جوون لاغر مردنی معتاد میشن مگه کسی بهشون چیزی میگه؟!!
    بزار یه بارم یه آدم قوی هیکل سیگاری بشه، تازه کلی هم کلاس داره :)))
    + اون جمله آخرت(پارک نزدیک خونه)توصیه ی خوبی بود ;)
    ++ انصــــافاً مثال های خوبی میزنی!
    * من دعا می کنم که فقط صدایم را بشنود و همین قدر در قیامت عذر و بهانه بیاورم که یادت هست!
    یک روزی ...
    سر سجاده ای بودم ...
    صدایت کردم ...
    پاسخ:
    بله اصلا راحت باشین شما...
    انصافا آدم باید انصاف رو رعایت کنه ...ماها پر توقعیم تو رابطمون باخدا
    میشنوه شک نکنید ...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">