سه نقطه ی اول تا ...

آخرین نظرات

دلم سبک اسلامی میخواد !

جمعه, ۲۷ دی ۱۳۹۲، ۰۴:۴۸ ب.ظ

بسم الله

دلم ازین خونه ها میخواد که حیاط داره ، وسط حیاطش حوض داره ، تو حوضش ماهی داره ، عکس ماه شبا میفته تو آبش ...ازین خونه ها که اندرونی و بیرونی داره ! درب چوبی کلون دار داره ...دلم معماری اسلامی میخواد

دلم شب نشینی های باصفا بدون تبلت و فبلت و لپ تاپ و بدون سفره های رنگین همراه با چشم و هم چشمی میخواد ...دلم صله ی رحم اسلامی میخواد

دلم آدمای قانع میخواد که مصرف گرایی رو اصلا بلد نیستن ...لوکس گرایی و تجمل گرایی رو قبول ندارن ...آدمایی که زندگیشون رو با اسلام و اهل بیت تنظیم میکنن نه با تبلیغات ماهواره و کلیپای غربی و حرفای غربی و ...دلم آدمای اسلامی میخواد

دلم لباسای اسلامی میخواد نه مد روز غربی ...دلم فرهنگ اسلامی میخواد نه فرهنگ غربی که حتی فیلما و کارتونامونم در بر گرفته ...

دلم زندگی به سبک اسلامی میخواد ...دلم یه من اسلامی میخواد ...یه فرزند آدم اسلامی ...

+حتی دلم عکس کاغذی میخواد ...دلم آلبوم عکس میخواد نه عکس دیجیتالی ...!

+بعضی پیشرفتا در باطن پسرفته ...

+...و...

قسمتی از خطبه 25 : آن ها در یاری کردن باطل خود وحدت دارند و شما در دفاع از حق متفرقید !...

  • فرزند آدم

نظرات  (۷۰)

عاشق اینطور خونه هام. خیالات زیادی برا زندگی آینده م دارم.فقط یه مقدار زیربنا میخواد!!!
پاسخ:
بله خب ..
زندگی با سبک اسلامی مهم تر از اخلاق اسلامی نیست  ! ذ
پاسخ:
بله ..هردو در کنار هم
آی گفتی ... !!!
دلم سبک اسلامی میخواهد ...
پاسخ:
بله دیگه...
این روزها..
صدای در که می آید....
آ ت ش ..... م ی گ ی ر م...

....
ایام تسلیت....
پاسخ:
یازهرا...

  • طلبه جهادگر
  • این چند روز همش صدای پیرمرد روستایی تو گوشم می پیچه، ازپشت تلفن می گفت:
    حاج آقاچراغ مسجدمون خاموشه، حضرت زهراهم اینجا غریبن طلبه ها کی میان!؟
    دیدن عکس های ناب از جهادی طلاب و توضیحات اردوی نوروز 93 در:

    پاسخ:
    خدمت میرسم
    سلام.
    با طرح(نامه ی دوست)میزبانیم.
    http://gyume.blog.ir
    ممنونم.
    پاسخ:
    سلام
    خدمت میرسم
    حضرت زهرا سلام الله علیها :

    اِنَّ السَّعیدَ، کُلَّ السَّعیدِ، حَقَّ السَّعیدِ مَن أحَبَّ عَلّیاً فی حَیاتِه وَ بَعدَ مَوتِه؛

    همانا سعادتمند حقیقی کسی است که امام علی(ع) را در دوران زندگی و پس از مرگش دوست داشته باشد.
    پاسخ:
    یازهرا
    سلام...
    بی معرفت شدی تازگیا...
    شنیدم رفتی پیش شهدا خداکنه یادت مونده باشه حرفامو بهشون بگی...
    دلم برا خیلی چیزا تنگ شده...
    مثلا ی نوشته ارامش بخش...
    البته چیزی که عربی نباشه یعنی بغیر از دعا و این حرفا ی نیایش خودمونی...
    کلا معلقم نمیدونم کجام باید کجا باشم الانم داغونم شنیدم رفتی جنوب دلم گرفت دلم که هیچی بغضم گرفت...
    یکم احتیاج به استراحت دارم دیگه مغزم جواب نمیده
    هی خدا...
    پاسخ:
    سلام
    فقط من بی معرفت شدم ؟!
    بله درست شنیدی ..گفتم ..دعاکردم...
    خب یه کتاب بردار بخون آروم شی ! مثلا نیایش های شهید چمران...
    یا میخوای من واست یه نیایش بنویسم ..هوم ؟
    این حالت معلقی که وصف کردی چیز بدی نیست برای شروع ...شروع یه راه تازه ...
    کار خوبی میکنی میگی هی خدا...فقط خدا جواب میده ...
    میفهممت...حل میشه ...توکل کن به خدا...

    چه نوستالژی دلربایی!

    البته فضایی که توصیف کردید ترکیبی از سبک زندگی سنتی ایرانی و اسلامی بود.شاید ایرانیش پر رنگ تر حتی...

    پاسخ:
    بله شاید...ایرانی-اسلامی
    سلام رفیق!
    دعوتی به صاحب خانگی صدرا در مجاز آباد!
    منتظرم کلیک رنجه..
    پاسخ:
    سلام
    تبریکات...
    چشم ..حتما
    سلام
    مستفیذ نمی کنید ما را با پست جدید؟


    یـ علی ـا
    پاسخ:
    سلام لطف دارید

    نوشتم...با تاخیر..شرمنده

    سلام....

    شهید آوینی ره...
    جاذبه خاک به ماندن می­خواند وآن عهدباطنی به رفتن،عقل به ماندن می­خواند و عشق به رفتن...واین هر دو را خداوند آفریده است تا وجود انسان در آوارگی وحیرت  میان عقل و عشق معنا شود.
    پاسخ:
    زیبابود...
    ممنون
    سلام

  • فاطمه ی دژ
  • سلام

    به روزم...

    پاسخ:
    سلام
    خدمت میرسم
  • محمدصادق برجیان
  • یاد گذشته به خیر،

    حیف که دیگه خیلی کم از آلبوم عکس استفاده می کنن؛ همه چی شده کامپیوتر و موبایل و ...! کاش گذشته بر می گشت، خسته شدیم از این مدرنیته شدن!

    پاسخ:
    البته ما خیلی هم مربوط به گذشته نیستیما ..ولی شنیدیم صفای گذشته ها رو ...و حداقل بچگی خودمون ...
    بله واقعا حیف...
    بله واقعا...
  • کیمیای وصال
  • سلام و رحمت حق
    به روزم و دعوتید با احترام.
    منتظر حضور سازندتون هستم.
    یا حق.
    پاسخ:
    سلام
    خدمت میرسم

    سلام

    منم خیلی دلم خواست از همینایی که گفتید

    پاسخ:
    سلام
    ان شاالله با ظهور صاحب امر (عج ) به سبک اسلامی میرسم

    با عرض سلام و خسته نباشیددرخدمتم

    با مطلب قدم اول سلوک از دیدگاه آیت الله جاودان

    پاسخ:
    سلام
    خدمت میرسم
  • خادم الحسین علیه السلام
  • سلام رزمنده
    وقت بخیر
    چرا وبلاگ زیباتون رو با یه مطلب جدید بروز نمی کنید...
    لابد سرتون خیلی شلوغه ....
    من خیلی وقته منتظرم!
    پاسخ:
    سلام
    وقت شماهم بخیر
    شرمنده ..یه مقدار تنبلی کردم یه مقدارم سرم شلوغ بوده و ..ان شاالله به زودی به روز میشم ..
    یاعلی
    تسکین بده قرار دل بی قرار را
    با ندبه تازه کن غم دوری یار را

    اَینَ السَبیل ؟ اَشرِق الیَّ بنورکَ..
    تا در میان راه بیابم دیار را

    تنها نشسته ، خسته ، پریشان و ناامید ،
    چشمم به راه ، تا که ببینم سوار را



    یـ علی ـا
    پاسخ:
    بی تو هر لحظه مرا بیم فرو ریختن است ...
    الهی عجل لفرج مولانا ...
  • سرباز منتـــظر
  • سلام علیکم
    خداروهزارمرتبه شکرماهنوز خیلیاشو داریم
    دست خودمونه که سبک زندگیمون اسلامی باشه یا...
    درپناه حق
    به روزیم
    پاسخ:
    علیکم السلام
    خداروشکر
    سبک زندگی شخصی بله ...ولی اجتماعی نه ...شایدم حق باشماباشه


    دقیقا دل منم همه اینایی که گفتین رو میخواد !
    چقدر خوب گفتین...
    پاسخ:
    لطف دارید ...

  • محمدصادق برجیان
  • 35 سال پیش؛

    شد جهان منقلب از آمدن شاگردی،

    وای بر حال عدو، گر برسد استادش!

    .

    .

    "اللهم عجل لولیک الفرج"

    پاسخ:
    چه بیت شعر جذابی ..
    الهی عجل لفرج مولانا ...
  • سوشیانت ...
  • ...چون امر نمودی همگی می آییم
    فردا بنگر، اوامرت را عشق است...

    22 بهمن مبارک
    یاعلی...
    پاسخ:
    برشماهم مبارک

    سلام.

    . " هم مجردها بخوانند هم متاهل ها"

    به روزم...

    تشریف بیارید.

    پاسخ:
    سلام
    خدمت میرسم
    سلام شاید ربطی با مطلب شما نداشته باشد اما....... ************* تنها نجات یافته کشتی اکنون به ساحل این جزیره دورافتاده بود. اوهرروزبه امیدکشتی نجات ساحل وافق رابه تماشامی نشست .سرانجام خسته وناامید ازتخته پاره هاکلبه ای ساخت تاخودرااز خطرات مصون بدارد ودرآن لختی بیاساید.اماهنگامی که دراولین شب آرامش درجستجوی غذابودازدوردیدکه کلبه اش درحال سوختن است ودودی ازآن به آسمان می رود.بدترین اتفاق ممکن افتاده بود وهمه چیزازدست رفته بود.ازشدت خشم واندوه درجاخشکش زد.فریادزد:"خدایا!چطورراضی شدی بامن چنین کاری بکنی ؟" صبح روزبعد باصدای بوق کشتی ای که به ساحل نزدیک میشد ازخواب پرید.کشتی امده بودتانجاتش دهد.مرد خسته وحیران بود.نجات دهندگان می گفتند:"خدا خواست که مادیشب آن آتشی راکه روشن کرده بودی ببینیم."
    پاسخ:
    داستان زیبایی بود ...
    ممنون
    حکمتهایی که نمیدانیم ...
  • مجنون کربلا
  • واقعا حرف دل بود
    مخصوصا این:بعضی یشرفتا در واقع پس رفته
    پاسخ:
    بله حرف دل..
    امام علی (ع):
    هیچ ثروتی چون عقل و هیچ فقری چون جهل و هیچ میراثی چون ادب و هیچ پشتیبانی چون مشورت نخواهد بود.
    پاسخ:
    قطعا همینه ..
    ممنون
    یاعلی
    سلام.صحبت از سبک زندگی اسلامی عالیست.اما خود من هنوز نمی تونم خیلی از سنت های غلط رایج را که منافات دارد با سادگی های اسلام برای بقیه توجیه کنم:)
    پاسخ:
    سلام
    چی بگم ..
    باعرض سلام و وقت بخیر به روزم با نکاتی پیرامون آیه 21 سوره نور
    پاسخ:
    سلام
    خدمت میرسم
  • کــربــ بلایی محـــــبــــــــ
  • سلام خداقوتـــ
    قالَ الاْ مامُ عَلی بنُ الْحسَین، زَیْنُ الْعابدین عَلَیْهِ السَّلامُ: ثَلاثٌ مَنْ کُنَّ فیهِ مِنَ الْمُۆمِنینَ کانَ فی کَنَفِ اللّهِ، وَ أظَلَّهُ اللّهُ یَوْمَ الْقِیامَةِ فی ظِلِّ عَرْشِهِ، وَ آمَنَهُ مِنْ فَزَعِ ‏الْیَوْمِ الاْکْبَرِ: مَنْ أعْطی النّاسَ مِنْ نَفْسِهِ ما هُوَ سائِلهُم لِنَفْسِهِ، و رَجُلٌ لَمْ یَقْدِمْ یَداً وَ رِجْلاً حَتّی یَعْلَمَ أنَّهُ فی طاعَةِ اللّهِ ‏قَدِمَها أوْ فی مَعْصِیَتِهِ، وَ رَجُلٌ لَمْ یَعِبْ أخاهُ بِعَیْبٍ حَتّی یَتْرُکَ ذلکَ الْعِیْبَ مِنْ نَفْسِهِ.

    سه حالت و خصلت در هر یک از مۆمنین باشد در پناه خداوند خواهد بود و روز قیامت در سایه رحمت عرش ‏الهی می‌باشد و از سختی‌ها و شداید محشر در امان است.

    اوّل آن که به  مردم  چیزی را دهد که از آنان برای خویش می‌خواهد (آنچه برای خود می‌پسندد را به آنان عطا کند).

    دوّم آن قدم از قدم برندارد تا آنکه بداند آن حرکتش در راه اطاعت خداست یا معصیت و نافرمانی او

    سوّم از برادر مومن خود (به عیبی که در خود نیز دارد ) عیب جویی نکند تا آنکه آن عیب را از خودش دور سازد .

    "  بروزمــ   "

    التماس دعا

    یازهراکربــ بلا ان شاء الله

    پاسخ:
    سلام
    ان شاالله این صفات رو کامل درون خودمون پرورش بدیم ...
    خدمت میرسم
    ممنون استفاده کردم
  • معین (پسر مجرد سابق)
  • + تعطیل می شویم!
    پاسخ:
    در پناه خدا ...
    استفاده میکردیم از قلم روانتون ...
  • باران نم نم...
  • من هم مدتیست دلم برای خونه باغ تنگ شده...

    برای عصرها...دورهمی ها...خنده ها...شادی ها...حتی دلم برای پاکی عشق هم تنگ شده!!!

    پاسخ:
    خونه باغ ! نه بابا من دلم خونه اسلامی میخواد ...باغ هم نداشت ، نداشت ...
    بله این چیزها کمرنگ شده ...
    حوصلش رو داشتی سری بزن
    پاسخ:
    خدمت میرسم
    نظر فاطمه جالب بود
    پاسخ:
    شرمنده که وقت نشده مطلب جدید بذارم و شما نظرات جدید رو میخونید ...
     سلام....
    کمی برای دلمان....
    ************************
    گریه جبرئیل....
    گویند جبرئیل امین نزد یوسف پیامبر بود ، جوانی از آنجا می گذشت ... ؛
    جبرئیل گفت این جوان را می شناسی؟ این همان کسی است که در نوزادی به پاکی تو شهادت داد و ماجرای زلیخا به نفع تو تمام شد ؛
    یوسف دستور داد تا آن جوان را پیش او بیاورند و در حق او احسان فراوان کرد و به او هدایــای بی شماری داد و دستــور داد هر خواستــه ای دارد برآورده شــود ؛
    در آن حال یوسف متوجه گریه جبرئیل شد و دلیل آن را پرسید ؛
    جبرئیل گفت: ای یوسف ، تو عبد خدا هستی و در قبال کسی که در زمان نوزادی به پاکی تو شهادت داده چنین نیکی می کنی ، حال به من بگو حال بنده ای که در شبانه روز 5 باز نماز می خواند و در آن به پاکی خدا شهادت می دهد چگونه است و خدا با چنین بنده ای چگونه رفتار میکند ... !!!

    پاسخ:
    سلام
    نماز ...نماز ...نماز
  • رسول حق منش
  • ما نیز بد ، دلگیرم !
    دلمان لک زده برای یک لحظه ِ حکومت یوسف زهرا !

    *التماس دعای فرج*
    پاسخ:
    حرف دل من ....
    اللهم عجل لولیک الفرج
    همه چیز بهم ربط دارند
    سبک زندگی
    تهاجم فرهنگی
    ""عرف""
    پاسخ:
    و اکثرا تابع عرف ...
    آخ گفتی...
    دلم یکم "زندگی کردن" می خواد....
    پاسخ:
    چه خوب گفتید ..
    زندگی کردن با سبک اسلامی ...
    در ضمن..
    با افتخار لینک شدید..
    : )
    پاسخ:
    قبلا لینک بودماااا :0
    همه از اینا میخوان که..
    منم میخوام..
    یه خونه قدیمی تو یه جای خلوت..
    الان دیگه پیدا نمیشه که؟
    الان فقط آپارتمان پیدا میشه و بس..
    اینا شدن کلنگی و مناسب واسه آپارتمان سازی..
    : (

    ازینا پیدا کردین منم خبر کنید..
    : )
    پاسخ:
    خونه ی قدیمی خوشگل با یه معماری درست و حسابی ها..
    :))
  • ღ فاطمه ღ
  • نه من هوینایی رو که گفتم میخوام :))
    پاسخ:
    ان شاالله بهش برسید :)

    سخنان ابوذر بر بالای قبر فرزندش(قیامت و مرگ)
    هنگامی که ذر، پسر ابوذر غفاری از دنیا رفت، ابوذر کنار قبرش نشست و با چشمی گریان و دلی سوزان چنین گفت: «ای فرزندم! خدا تو را بیامرزد که تو نیکو فرزندی بودی. من از تو خشنود بودم، ولی سوگند به خدا! مرگ تو مرا در هم نشکست؛ زیرا به کسی غیر خدا دل نبسته ام و به کسی نیاز ندارم. اگر ترس و وحشت قبر نبود، دوست داشتم به جای تو بخوابم. ای فرزندم! بدان که فراق تو مرا به گریه نینداخته است و سوگند به خدا! برای جدایی تو گریه نمی کنم، بلکه گریه ام برای این است که هنگام مرگ و پس از آن به تو چه گذشت. ای پسرم! در پاسخ پرسش بازخواست کنندگان چه گفتی و آنها با تو چه گفتند؟
    خدایا! آنچه از حقوق پدری بر پسرم واجب کرده ای، آن را به او بخشیدم! تو هم از حقوق خود بر او بگذر»


     بحارالانوار، ج 22، ص 429

    پاسخ:
    ممنون استفاده کردم
  • امام صادقی
  • تازگی ها که برای این سخنرانی توفیق اجباری شده
     بیشتر از قبل درباره سبک زندگی آل الله مطالعه کنم؛
    دارم می فهمم
    منشأ اصلی همه مشکلات ما سبک زندگیه.
    پاسخ:
    کدوم سخنرانی ؟
    بله خیلی مسئله مهمیه ...
  • سجاد مؤذنی
  • حسن روحانی در گفتگوی ویژه خبری قبل از انتخابات:

    «این حرف دروغ است. این‌ها مال بی سوادهاست. شاید (کسی که) در گوشی به شما می‌گوید بی سواد است … ما متوقف کردیم؟! ما کامل کردیم … این همان بد اخلاقی هاست که می گویم. این صدا و سیمای شما آنقدر این بد اخلاقی ها را گفته است، شما هم باور کرده‌اید».
    ولی امروز حقایق مشخص و واضح‌تر از گذشته نمایان شده است!

    شاید حالا بهتر بشود معنی آن پاسخ را فهمید:
    آنچه مرقوم داشته اید…

    و آنچه تعهد داده‌اید را، این روزها داریم می‌بینیم.

    ایکاش می‌شد،
    30 دی را از تقویم‌ها حذف کرد…
    پاسخ:
    خدمت میرسم
  • خادم الحسین علیه السلام
  • سلام
    منم یه سوالی هست که همچین حسی دارم!
    دلم خونه اسلامی میخواد! معماری اسلامی میخواد.

    امام خامنه ای: نمای شهر تهران، نمای یک شهر اسلامی نیست.
    فضای زندگی باید طوری باشد که سبک زندگی اسلامی در آن آسانتر باشد.
    درباره ی مسئله جلوگیری از نابودی درختان از 20 سال پیش مکررا تذکر داده ام.

    رهبر عزیزم میخواهم بگویم نه تنها تهران که اکنون بیشتر نمای شهرهای ایران، اسلامی نیست! دیگر اسلامی نیست!
    پاسخ:
    سلام
    بله متاسفانه ..
    بچه های معماری باید به فکر باشن ...!
  • ღ فاطمه ღ
  • چرا دل من کاملا برعکس میخواد
    دلم میخواد تو طبقه ی دهم یه ساختمون یه آپارتمان داشته باشم با کلی گل اپارتمانی با لپ تاپم بشینم کنار شومیه چایی بوخورم با شوکولات فرمند براتون پست بذارم :l
    ولا ... :l
    پاسخ:
    طبقه دهم چرا حالا ؟...حداقل پنت هاوس دلتون بخواد که توش گلخونه داشته باشه باکلی گل ...بعدم با لپ تاپتون بشینید رو صندلی ننویی ازون بالا پایینو نگاه کنید و قهوه اسپرسو و کیک شکلاتی میل کنید و برا ما پست بذارید :)

    سلام
    یه چی بگم بخندیم دور همی!
    اول متنتون رو که خوندم یاد آهنگ علی کوچولو افتادم!!

    خونشون در داره / در خونشون کلون داره
    حیات داره ایون داره / اتاقش طاقچه داره
    حیاتش باغچه داره باغچه ای داره گل گلی
    کنار حوضش بلبلی / لای لای لای

    هر چند که من یه دهه هفتادی هستم اما از اون قدیما یه چیزایی یادمه که اگه بگم ... مثلا کارتون درون و برون که من خیلی دوسش داشتم اما متاسفانه این چند سال اصلاً ندادنش.
    بعله، ما یه همچین دهه هفتادی هایی هستیم :))
    * داشتم چی می گفتم چی شد :))

    منم همینارو میخوام، یه خونه پدربزرگی داشتیم همین مدلی بود که به رحمت ایزدی پیوستن و دیگه نه خبری از اون خونه اندرونی دار هست و نه خبری از حوض و درخت و شبستان و ...
    هــــــــــــ ی روزگار؛ کم اعصاب معصاب نداریم این چیزاهم که می خونم بدتر میشم :((
    پاسخ:
    سلام
    :))
    خب من دقیقا از خونه علی کوچولو دلم میخاد ...شماهم که با خوندن پستای من میرید به خاطرات کودکی همش ...یه بارم فرشته های رو شونه و تذکر مادرتون و کارتون تام و جری یادتون افتاد ...

    خدا رحمتشون کنن...
    مراقب اعصابتون باشید !
    یادش به خیر روزهای خوب خونه پدربزرگ مریم اینا !
    دلم باغ می خواهد
    پاسخ:
    بله یادش بخیر :)
    البته باغ نبودا...یه خونه حیاط دار بود ...ولی باصفا بود ...

  • رها پاک سرشت
  • سلام
    منم میخوام:(
    یا علی
    پاسخ:
    سلام
    :(
    یاعلی
  • کیمیای وصال
  • سلام و درود
    ردپای شما هست و ممنون از اینکه قابل می دونید. خوشحال میشم مارو از نظراتتون هم بهره مند کنید.
    سبک زندگی عاشقانه بهترین عنوانیه که میشه به این خواسته های شما داد ...
    ان شاءالله بتونیم با تغییر یکسری عادات در خودمون و اطرافیانمون زندگیمون رو به سمت این سبک زندگی پیش ببریم.
    هنوزم هستن آدمایی که اینطوری زندگی می کنند پس ما هم می تونیم و خواستن شرط اساسیشه ...
    ____________________________
    راهی سرزمین طوسم و توشه ای ندارم جز حلالیت...
    به روزم با قرار معنوی دوم.
    یا زهرا
    پاسخ:
    سلام
    سرزدم ولی خواستم نظر بذارم یهو مطلب پرید !!
    میرسم خدمتتون
    سبک عاشقانه که چه عرض کنم همون سبک اسلامی بهتره :)
    بله هستن ولی تو زندگی شخصیشون ...کلیت جامعه رو عرض کردم
    التماس دعا ...
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • سلام
    عیدتون مبارک
    آخ که گفتید
    از همین هاست که نالانم
    به اینا اضافه کنید ی جایی که همه مواد غذاییش هم سالم باشن
    بشه هواش رو تنفس کرد
    .
    .
    .
    خیلی دل تنگ چنین سبکی ام خیلی
    خداقوت
    یاعلی(صلوات برای فرج)
    پاسخ:
    سلام
    عیدشماهم مبارک
    مواد غذایی رو باز میشه یه کاریش کرد ...ادم میتونه خودش سالم مصرف کنه
    ولی فرهنگ که عوض بشه سخته ...

    یاعلی
    سلام
    متاسفانه فرهنگمون داره عوض میشه، یعنی فرهنگمونو دارن عوض می کنند :(
    کاش میشد برگشت عقب . . .
    منم از اینایی که گفتید دلم خواست :(


    یـ علی ـا
    پاسخ:
    سلام
    بله متاسفانه
    چی بگم ....
    یاعلی
    قال الله تعالی : لقد کان لکم فی رسول الله اسوة حسنه ( احزاب / 21 )

    اسعد الله ایامکم . ( عیدتان محمدی و امام صادقی  )


    ناخداگاه این بیت شعر از سه گانه فاضل نظری به ذهنم افتاد ( گریه های امپراتور ) 
    دوک نخ ریسی بیاور یوسف مصری ببر 
    شهر از بازار یوسف های ارزان پر شده ست.

    با آرزوی داشتن زندگی با روح اسلامی برای جوانان ایران اسلامی

    پاسخ:
    عید شماهم مبارک...
    شاهرگ های زمین از داغ باران پر شده است ....
    یاد خوب شعری افتادید ...
    ان شاالله
    سلام
     عیدمان مبارک
    باید ساخت زندگی اسلامی را در جهان امروز. از کم باید شروع کرد. از هرآنچه به دستمان می آید. فقط خواستن دل کافی نیست باید پاشنه کفش را ورکشید و رفت در دل خطر، چرا که انجام بعضی ازاین کارها در دنیای امروز ما خطر دارد ، هزینه دارد، طرد شدن دارد.
    اما اگر تک تک ما بخواهیم ، درست می شود به خواست خدا....
    پاسخ:
    سلام
    عید برشماهم مبارک
    بله باید ساخت ولی خیلی از کارها دیگه از دستمون بر نمیاد ...
    مگر در موارد شخصی ...
    ان شاالله
  • کــربــ بلایی محـــــبــــــــ
  • سلامـــ
    خداقوتــــ
    ایام مبارکــــــ
    بروزمـــ با . . .
    " صحیفه سجادیه "  و "یکی از شب ها پای منبر استاد عالی "
    برایمــ دعا کنید و آیات آسمانی برای زخم هایمــ بیاورید
    +دلمـــ اینروزها فقط و فقط بماند چهــ میخواهد ! یاحق .. .
    التماس دعــــــا
    یازهراکربـــــــ بلا ان شاء الله
    پاسخ:
    سلام
    خدمت میرسم
    ++ ان شاالله به هر چی میخواید اگر به صلاحتونه برسید ...
    محتاجم به دعا
    سلام.
    جمله امیرالمومنین علیه السلام فوق العاده بود. احسنت به انتخابتون.
    عیدتون هم مبارک باشه...
    پاسخ:
    سلام
    لطف دارید
    عید شماهم مبارک...
  • همون دوست
  • سلاااام رفیق!

    بابا تو ک خوبی..
    ناشکر نیستما اما جای من باشی ک کلا دلت رو باید بفروشی..
    من ایرانی رو خیلی وقتا خوب حس میکنم اما ی وقتایی اسلامیشو(!!) ن!!

    جدیدا افتادم تو مجاز آباد دنبال عکسای خونه های سنتی ... ی سر ب این قالبمون بزن لطفا..

    راستی چقد متفاوت بود پست ایندفعه :O

    پاسخ:
    سلاااام رفیقم ...
    شما آره شرایطت فرق میکنه یه ذره ...ولی جدا بهت غبطه میخورم ...نمیدونم اگه شرایط تو رو داشتم مثل تو اینقدر خوب میشدم یانه ...در صورتی که الان شرایط خیلی چیزا فراهمه و من ...
    ممنون
    چشم سر میزنم همین الان
    بسته به حال خودم مینویسم اینجا ...حالم متفاوت بوده شاید !!
  • محمدصادق برجیان
  • بهار بی خزان، روی محمد

    بهشت جاودان، کوی محمد

    معطر ساخت گلزار جهان را

    شمیم تار گیسوی محمد

    .

    .

    .

    میلاد پر برکت نبی مکرم اسلام(ص) و امام صادق(ع) مبارک باد"

    پاسخ:
    برشماهم مبارک 
  • آقا معین
  • سلام
    خب مثل همه باید گفت عیدتون مبارک و از این حرفا
    آما ...

    یا محمدا! ای رحمة للعالمین
    ای مایه ی فخر زمین، محبوب دین
    ای عترتت پاک و کتابت راهبر
    برتر از خلق و خلایق، ماه تر

    + اراجیف یک عدد سوسک توله!
    پاسخ:
    سلام
    همچنین
    خدمت میرسم
    سلام...
    منم دلم ازون خونه ها میخاد وای تازه دلم ازین ظرف سفالیای ابی هم میخاد
    ولی خو زندگی مثه اونا سخته بچه جان باید مثه کوزت بری یخ حوض بشکنی اونوقت خخخخ
    من خودم تجربه داشتما
    شما کمتر پول عطر بده باقیه پسرفتای جامعه با ماخخخخخخ
    پاسخ:
    سلام
    منظورم معماری اسلامی بود ...خو الانم سخته باید وایسیم یه ساعت آسانسور بیاد طبقه ...اوووه تا ما برسیم اون پایین :)) تازه اون خونه ها خیلی باصفاس ...خونه کرجیه پدربزرگت رو یادته ؟ چقد تو حیاطش جنگولک بازی درمیاوردیم ...
    پول عطر ؟؟ بابا ترک کردم دیگه ...پول عطر کجا بود ؟؟
    ینی شد یکی از متنای منو جدی بگیری تو ؟
  • عکس یه خونه قدمی با همون حوض و درخت و...
  • http://upload.tehran98.com/img1/5tx1osvf4khby47nvvrx.jpg
    پاسخ:
    دیشب باز نشد آدرس ولی الان باز شد ...مشکل از مرورگر بود احتمالا ....! چون ادرس ها تفاوتی نداشت ...
    ممنون لطف کردید
    خیلی زیبا و باصفا ...++++
    دقیقا از همین خونه ها دلم میخواد .....

  • قلبم را ب حبّ ت خوش دار ..
  • سلام
    آخ گفتین ..
    +
    پاسخ:
    سلام
    ++
  • سوشیانت ...
  • دل ما هم خیلی میخواد...
    همه ی اینا دیگه کم رنگ شده...
    یا علی...
    پاسخ:
    دقیقا ...
    کمرنگ کمرنگ ...
    یاعلی
  • نازنین روانبخش
  • سلام

    اره والله چقدر همه ی این چیزا حیفه که دیگه نیست ...

    کاش میشد دوباره احیاش کرد !

    پاسخ:
    سلام
    ان شاالله ظهور صاحبمون مسائل رو حل میکنه ...
    ولی میشه از خودمون شروع کنیم حداقل مصرف گرایی رو میشه کمش کرد ..یا دوری از تجملات ...
    بذاق ترشح شده اتون کاملن تو این متن مشهوده
    من رو هم به هوس انداخت
    واقعن دلچسب بود متنتون
    راه حل در نقد بود به طور کلی البته
    دلم می خوادها با اینکه زیاد تکرار شده بود ولی اصلن تو ذوق نمیزد حداقل واسه من اینطوری بود
    پاسخ:
    بذاق ترشح شده ...!:)
    لطف دارید
    راه حل نداره یک سری مواردش ..مثلا سبک معماری ها
    فقط در موارد شخصی میشه تا حدودی حل کرد مسئله رو ..مثلا مصرف گرا اگر هستیم حلش کنیم ...
    خداروشکر ...بله دقت کردم خیلی زیاد بود تازه نصفیش رو ننوشتم !

    سلام.
    عیدتان مبارک و خجسته....
    ****
    گل سرخ...
    http://zareh.blog.ir/post/297

    پاسخ:
    سلام
    خدمت میرسم
  • کنیز حضرت مادر(س)
  • سلام.
    عجیب دل ماهم تنگ همین مواردی هست که فرمودین...
    به قول یه بنده خدا:
    یاد اون روزا بخیر مهمون که خونه ی آدم میومد اول از همه قبله را میپرسید.اما الان تابرسه تو خونت رمز وای فای میپرسه...
    التماس دعا
    پاسخ:
    سلام
    دلتنگی که چه عرض کنم ...یک سری چیزا رو فقط تعریفش رو شنیدیم و درکش نکردیم ...
    :)
    محتاجم
    چه بوی خوبی میده
    زندگی با این سبک
    پاسخ:
    قطعا همینطوره...
  • http://upload.tehran98.com/img1/5tx1osvf4khby47nvvrx.jpg
  • http://upload.tehran98.com/img1/5tx1osvf4khby47nvvrx.jpg
    پاسخ:
    !!
    آدرستون مشکل داره باز نمیشه ..
    کلاه گشادی سر ملت ما رفت...
    پاسخ:
    وداره میره ...ماهواره ....

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">