سه نقطه ی اول تا ...

آخرین نظرات

حرفای خوب !

يكشنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۲، ۰۴:۳۷ ب.ظ
بسم الله

یه سخنرانی تو گوشیمه ، نمیدونم کیه و کجاس ولی حرفای خوبی میزنه ...میگه انقدر مدعی نباشیم ، لاف ظهور نزنیم ، العجل العجل نکنیم...شروع کنیم گناهامونو ترک کنیم ،اون وقت شرایط ظهور هم فراهم میشه ان شاالله

بیاید عهد ببندیم با آقا ...چهل روزه ، شش ماهه ...بگیم من عهد میبندم با تو ...این من (نداری گدایی به رسوایی من) اینم تو (ندیدم کریمی به طاهایی تو) کمک کن ...واسطه شو ...چهل روز که تموم شد برو سراغ گناه بعدی ...

+به قول یه بنده خدایی هیچ چیز مثل واجبات و محرمات در اصلاح نفس موثر نیست ، اگه بود خدا اونارو واجب و حروم میکرد ...پس از واجبات و محرمات شروع کنیم ...این رو ببینید ...لیست گناهان در کلام امام صادق علیه السلام و حضرت امام ره و کلا مطلب مفیدیه ..این رو هم دوست داشتید ببینید ضرر نمیکنید ...اصلا شاید مسیر زندگیتون عوض شد ...!!

+کتاب واجبات و محرمات در شرع اسلام آقای مشکینی رو اگه تونستید تهیه کنید و بخونید بی زحمت...(هرچند خودم نتونستم پیداش کنم و دانلود کردم)

+سنگ بزرگ نندازیم ! ...( حضرت علی علیه السلام میفرمایند : چیز اندک که با اشتیاق تداوم یابد بهتر از فراوانی است که رنج آور باشد -حکمت444)...یه چیز رو انتخاب کنیم مثلا دروغ ، عهد ببندیم تو این 40 روز تحت هیچ شرایطی دروغ نگیم ...حتی به شوخی ، مصلحتی و...یه کاری هم کنیم که یادمون نره ...بنویسیم رو درو دیوار ..جلو آینه ..تو گوشیمون..ضربدر بزنیم رو دستمون و...هرکاری که به نظرتون خوبه انجام بدید که فراموش نکنید

+محرم و صفر فرصت خوبیه ...برنامه بریزیم برای عهد بستن ...یه حرکتی بکنیم ...وگرنه به قول ایشون ، هرچی مطلب بذاریم و مطلب بخونیم فایده نداره تا با گناه مانوسیم ...اگرم بی هدفیم که واویلا

+البته با اینکه عهد نابستن از آن به که ببندی و نپایی ..ولی اگه خدای نکرده عهد بستیم و مثلا روز سی ام یه لغزش داشتیم از رحمت خدا ناامید نشیم ...توبه کنیم و مجدد شروع کنیم تا بالاخره بشکنه این نفس...تا گره های دنیایی واخروی باز بشه...

+مواظب باشیم خدا و بندگی خدا دلی نشه ...سعی کنیم دلمون رو خدایی کنیم...تا به مشکل برخوردیم بندگی رو ول نکنیم و قهر کنیم باخدا...!

+خیلی خیلی دعا کنید آدم بشم لطفا ...

قسمتی از خطبه 125 : برترین مردم در پیشگاه خدا کسی است که عمل به حق در نزد او دوست داشتنی تر از باطل باشد هرچند از قدر او بکاهد و به او زیان رساند و باطل به او سود رساند ...




نظرات  (۳۰)

  • یک دانه شن
  • راهنمایی خیلی خوبی بود. تشکر از شما. من سعی می کنم اجرا کنم. التماس نور
    پاسخ:
    ان شاالله
    خواهش میکنم
    "مواظب باشیم خدا و بندگی خدا دلی نشه"

    موافقم... اما کو گوش شنوا؟

    التماس دعا
    پاسخ:
    گوش شنوا...خدایا عنایت کن...
    محتاجم به دعا
    سلام علیکم  و رحمة الله .......

    مسروریم از اینکه مجدد توفیق حضور در محضر شریفتان نصیبمان شد...

    داستان غیبتمان طولانی است . . .  
    اما اعتقاد داریم به این که :  ان مع العسر یسرا 

    در حقمان دعا بفرمایید .

    التماس دعا - خدمت خواهیم رسید ( مجدد)
    پاسخ:
    سلام
    همچنین..
    گمان کردم وبلاگ نویسی رو کنار گذاشتید و محروم شدیم از نوشته هاتون...
    بله قطعا همینه...
    خیلی خیلی محتاجم به دعا

  • جوان انقلابی
  • امام صادق(علیه السلام):
    اگر نمیترسیدیم که مردم ترک حج و زیارت خانه ی خدا کنند، میگفتم که ثواب زیارت امام حسین چیست.
    پاسخ:
    السلام علیک یاابا عبدالله
    دعا کنیم واسه هم...
    که خدا دست هیچ کدوممونو رها نکنه و ما رو به حال خودمان واگذار نکنه...
    دعا کنیم...
    پاسخ:
    الهی آمین

    سلام
    هر شروعی به پایانی ختم می شود
    دعوت می کنم یادداشت یکی مونده به آخر مرا بخوانی
    التماس دعا
    پاسخ:
    سلام
    خدمت میرسم
    سلام تولد یکی از بزرگمردان تاریخ هست تشریف بیارید....
    پاسخ:
    سلام
    خدمت میرسم

    سلام درخدمتیم با عهد نامه{ابالفضلی باش}

    پاسخ:
    سلام
    خدمت میرسم
  • محمد علیزاده
  • بسم رب الزهرا

    پاراگراف دوباره دست به قلم شد

    منتظر حضور گرمتان در پاراگراف هستیم
    پاسخ:
    خدمت میرسم

    سلام...
    اه اه اه مردشورتو ببرن با این پستت
    واقعا ازت بعید بود
    نه قشنگ بود نه به دل نشست
    احساس کردم پای منبر روحانی نشستم که درساشو حفظ کرده
    نمیدونم چرا همه الکی تعریف کردن شاید ما سعادت نداریم عمقشو درک کنیم
    ولی خب کلا منو میشناسی که رودرواسی با فامیل شوهر ندارم چه برسه به تو...
    به امید پست هایی که حرف دلت باشه نه حرف کتابا...

    پاسخ:
    سلام
    هی من میگم تو ادب نداری هی بگو دارم ...:-)
    خو من که گفتم حرفای یه روحانیه البته قسمت اولش ..بعدم حرفای به این خوبی ...
    فامیل شوهر ؟؟؟؟من فامیل شوهر حساب میشم ؟ :))))
    حرف دلم بود به خدا ...دلم یه حرکت میخواد ..یه حرکت خوب ...ولی........
    باید حضوری برات سخنرانی کنم ...
    اها راستی حرف دلم چی میتونه باشه ؟؟

    ان شا الله خدا توفیق بده تا بتونیم از بنده های مخلصش باشیم که هر کاری رو فقط و فقط برای رضاش انجام بدیم و توی هر کاری خودش رو حاضر و ناظر ببینیم.
    پاسخ:
    ان شااله
    توفیق و اراده باید باهم باشن
  • پرسش و پاسخ
  • سلام
    وقت کردید به ماهم سربزنید.
    پاسخ:
    سلام
    خدمت میرسم

    سلام

    جمله ای که تو نظراتم نوشتید عجیب بر دلم نشست

    پست تاثیر گذاری بود

    پاسخ:
    سلام
    ان شاالله که عامل باشیم...
  • خدای دوسداشتنی من
  • سلام
    عیدتون مبارک
    بدویین بیایین شیرینی بخورین
    اگه دیر برسین تموم میشه هاااااا
    پاسخ:
    سلام
    آخه من سرما خوردم شیرینی ضرر داره !! ولی حالا چشم خدمت میرسم
  • زهرا رستگار
  • تمام لذت عمرم در این است...
    که مولایم امیر المومنین است!

    عیدتان پر نور
    یا علی
    e2a
    پاسخ:
    عید شماهم مبارک
  • محمد حسین خانی کوثرخیزی
  • ممنون برادر
    خیلی خیلی ممنون
    پاسخ:
    خواهش میکنم
    سلام عیدتان مبارک 
    هرکس از درون خویش باخبر است پس واقعا دعا کنیم این روزها آدم بشیم و پیرو واقعی اهل بیت باشیم.یاعلی مدد. 
    پاسخ:
    سلام
    عید شماهم مبارک
    بله درسته...ان شاالله

     باسلام

    ای که گفتی فمَن یَمُت یَرَنی جان فدای کلام دلجویت

    کاش روزی هزار مرتبه من مُردمی تا ببینمی رویت


    عیدتان جاری شادی ها

    پاسخ:
    سلام
    همچنین

    سلام

    استفاده کردیم.

    امان از نسیان!

    خدا توفیقمان دهد.

    عید پربرکت

    التماس دعا

    پاسخ:
    سلام
    بله امان از نسیان واقعا...
    باید حواسمون باشه به بهونه ی توفیق سلب توفیق نشیم !
  • سوشیانت ...
  • سلام
    عالی بود
    ممنونم از پست خوبت
    یا علی...
    پاسخ:
    سلام
    لطف دارید
    ان شاالله عامل باشیم
  • محمدصادق برجیان
  • از جام و سبو گذشت کارم/ وقت خُم و نوبت غدیر است!
    اکنون به امر حضرت حق/ بر خلق جهان علی(ع) امیر است

    عیدتون مبارک !!
    پاسخ:
    عید شماهم مبارک
    عجب خرفای خوبی 
    ممنون
    پاسخ:
    ان شاالله که عامل باشیم نه نویسنده و خواننده
  • جوان انقلابی
  • جمعی محب و عاشق حیدر به دور هم گرد آمدند و ملت ایران درست شد اصلا تمام دین از علی گفتن است و بس محض ولای اوست که مسلمان درست شد

    ++++++

    عیدتون مبارک
    پاسخ:
    عید شماهم مبارک
  • محمدصادق برجیان
  • سلام،
    واقعا محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است، کاش از این فرصت استفاده کنیم. +++++++++
    +خیلی خیلی دعا کنید آدم بشم لطفا ... ؟!!
    نفرمایید قربان، آدم هستید آن هم از نوع خوبش! دعا می کنیم بهتر شوید!
    امید است به حق همین چهارده کریم/ توانیم که ره سوی مقصد بریم
    پاسخ:
    سلام
    بله درست میگید ..
    ای بابا هر کسی خودشو میشناسه ..میدونه چی به چیه..شما دعا کنید آدم بشم آدم واقعی ..آدمی که خلیفه ی خدا قراره باشه روی زمین...
    ++ممنون بابت بیت شعر زیباتون ..
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • ++++++++++++++++++++++++++++++++++++
    باز هم مثل همیشه حرف های خوب خوب
    آرامش وبتون تحسین برانگیزه قدرش رو بدونید!

    علی مدد
    پاسخ:
    ان شاالله که عامل باشیم ..هم من هم شما...
    لطف دارید..آرامش از خودتونه :)
  • پسر انسان
  • حرف های خوب زیاد هستند اما کجاست "گوش" ؟
    پاسخ:
    خب این که نمیشه...بالاخره باید یه حرکتی بشه...گفتم وگرنه هیچ فایده ای نداره این اومدنها و رفتنها !!
    اللهم ارزقنا توفیق الطاعه
    پاسخ:
    الهی آمین
     باسلام.میزبانیم ...

    آشتی با صحیفه سجادیه...

    http://zareh.blog.ir/post/155
    پاسخ:
    سلام
    خدمت میرسم

    حرفایتان بسی خوب بود

    خوشمان آمد همی

    التماس دعا
    یاعلی
    پاسخ:
    لطف دارید
    ان شاالله عامل باشم وباشید ...
    محتاجم به دعا

    سلام

    ادعایی ندارم ،منتی  هم ب سر کسی نیست،البته میدونم شاید همینجا نوشتنش هم نوعی منت ب سر (نعوذ بالله) خدا باشه...!!

    اتفاقا اول قول دادن و چله گرفتن خیلی راحت ...خیلی ..

    ی مدت ک از تصمیمی ک گرفتی میگذره  گاهی وقتا ی سری کارای خوب برات  عادت میشه و خودت حس میکنی حضور خدا رو  اما.. جای سختش از اونجایی شروع میشه ک ی دفعه وسط  بندگی و "عبد درستکار خدا بودن" ؛؛ این خدای رحمان حال میکنه بیش تر  تو رو ب سمت خودش بکشه و ی دفعه از جایی ک نمیهفمی ی امتحان دیگه برای اندازه گیری بندگیت  راه میندازه ..!

    بازم  با توکل ب خودش اونم حل میشه اما جای سخت تر دوباره ازونجاییی شروع میشه ک هی خدا میخواد ب تو نزدیکتر بشه و تو هی میخوای  بیش تر بندگی کنی..  اما دیگ "واقعا" ی کم کار سخت میشه ی کم نه" خیلی..خیلی .." اما وای ب حالت اگ عاشق این سختی باشی  عاشق این دلبری کردن خدا باشی...

     

    حسبی الله ...

    التماس دعا رفیق ؛ دلت پاکه میدونم ..

    تو این چند روز برام سفارشی دعا کن..کارم سخت شده اما ب لذتش میرزه..

     

    پاسخ:
    سلام
    همه چیو خودت توضیح دادی..
    اصل عبودیت خدا همین پاس کردن امتحاناشه اونم نه فقط با یه نمره معمولی ..هرچی نمرت بالاتر باشه بنده تر میشی ..
    اتفاقا رفیق به جای وای به حالت اخری باید گفت خوش به حال کسی که عاشق این دلبریه..
    باید به خدا گفت خدایا مارو به عشق خودت مبتلا کن
    اینجوری که عاشق بشیم همه زندگیمون میشه رسیدن به معشوق..میشیم بنده..
    دلم که پاک نیست...نمیدونی...! ولی دعا میکنم شاید اینجوری دعای خودم مستجاب شد!
    شماهم دعا کن مارو...



    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">