سه نقطه ی اول تا ...

آخرین نظرات

گربه!

شنبه, ۶ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۹:۲۳ ب.ظ

بسم الله

بالای کوه میای بیا ، پارک میرم بیا ، تو کوچه ، خیابون ، اصلا هر جا خواستی بیا..ولی دیگه کافی شاپ که دیگه نیا که...

چند روز پیش با دوستان رفتیم یه کافه که احتمالا جای ما اونجا نبود !

کافه تو فضای باز بود و خب همه هم دو نفر دو نفر...صندلی ها رو کشیدیم عقب بشینیم که یهو دیدم گربه جان طاقت دوری ما رو نداشته و جلومون سبز شد ...من که فرار کردم..! اما رفیق شفیق که پلنگ به پاش خورده بود چنان فضا رو با جیغ بنفش مزین کرد که مسئول کافه ، هول هول گربه هایی که از در و دیوار آویزون بودن ( اغراق نمیکنما ..!) رو دنبال کرد و باقی ملتم چپ چپ نگاهی بهمون انداختن ...ما اینیم دیگه :)

گربه ی عزیز! حداقل این موارد رو رعایت کن :

لطفا هیچ وقت من رو غافلگیر نکن و از جایی که نمیبینمت ظاهر نشو ...با فاصله زیاد از من حرکت کن...لباس سیاه و خاکستری نپوش خواهشا...لباس مدل اسکیمویی هم ...سبیلات رو کوتاه کن...هیچ وقت با میو میو ابراز احساسات نکن..همین که من رو ببینی فرار کنی برام یه دنیا ارزش داره..

و این رو بدون هر چی کمتر ببینمت بیشتر خوشحالم میکنی ...خلاصه بهت بگم بیا دوری کنیم از هم..!

++ امام حسین علیه السلام :خدایا! کور باد آن چشمی که تو را مراقب و نگهبان خود نبیند ...(دعای عرفه )

قسمتی از خطبه 153 : همانا تمام حیوانات در تلاش پر کردن شکمند و درندگان در پی تجاوز کردن به دیگران و زنان بی ایمان تمام همتشان آرایش زندگی و فساد انگیزی در آن است اما مومنان فروتنند، همانا مومنان مهربانند ، همانا مومنان از آینده ترسانند .

  • فرزند آدم

نظرات  (۱۷)

منم از گربه ها زیاد خوشم نمیاد
ترس که ندارم اصلا از هیچ حیوانی
اما نمیدونم چرا از گربه و کلاغ بدم میاد خیلی هم
;)
پاسخ:
خوش اومدن که هیچی ...
ت ر س داره ..خیلی هم ...
دود این شهر مرا از نفس انداخته است
به هوای حرم کرب و بلا محتاجم...
سلام 
وب زیبایی دارید 
منتظر حضورتان هستم
کرب و بلا ان شاءالله
یاعلی
پاسخ:
سلام خدمت میرسم
سلام

ان شا الله سود ببریم...

امام هادی علیه السلام

أَلدُّنیا سُوقٌ رَبحَ فیها قَومٌ وَ خَسِرَ اَخَرُونَ 
دنیا بازاری است که پاره ای از مردم در آن سود برند و پاره ای دیگر زیان کنند. 
(مستدرک الوسائل، ج9 ، ص 512) 
پاسخ:
سلام
ممنون

سلام

خیلی خندیدم

بعداز کلی نخندیدن حالا خندیدم

بیاید وبم وبهم سر بزنید

پاسخ:
سلام
ان شاالله همیشه خندان باشید
نکته مهم  اینه که "کافی شاپ" جای شما نبوده!

نکته مهمیه واقعا
پاسخ:
کافه نبود ..یه جایی بود که کافه هم داشت ! 
به چشماش نگاه نکردید که ؟ 
پاسخ:
:)
من حضورش رو حس کنم فرار میکنم ..فرصت نگاه کردن به چشماش پیش نمیاد
متشکرم از مطلب خوبتان

با سلام.
کتاب "خدا را بهتر بشناسیم" را از منوی سمت چپ سایت الهی نگاهی یا از طریق لینک زیر دانلود نمایید.
http://bayanbox.ir/id/310862756600588524?info

اگر مطالب خوبی بود، نشر دهید. متشکرم
پاسخ:
سلام
خدمت میرسم
سلام
نیازمند نظراتتون هستم. تشریف بیارید.
پاسخ:
سلام
خدمت میرسم
تاثیر گذار باشید..

سلام
تربت بروز شد 

========
میام میخونم بانو
:)
پاسخ:
سلام
:)
سلام ..
اولالا....
نمردیم و یه پست در حد خودت دیدیم خخخخخخخخخ
پوکیدم از بس نقاب ادمارو زدی به صورتن/ این ملتم نشستن فکر میکنن ی فیلسوف عالی قدر داره این پستارو میذاره براشون ...
دیگه گربه ام افریده خداس دیگه سعی کن دوسش داشته باشی خخخخ
بعدشم خجالت بکش شمارو چه به کافی شاپ در فضای باز جای شما فقط در اعتکافه و بس...
پاسخ:
علیک سلام
نقاب ؟؟؟؟؟
کدوم ملت ؟؟ فیلسوفم دیگه پس چی ؟این همه فلسفه غرب و فلسفه اسلامی و فلسفه دین و فلسفه برای کودکان و فلسفه اخلاق و منطق و....خوندم:)))
تازه الان کدوم مطلبم دقیقا فلسفی بوده عزیزم؟ همش حرف دله و تلنگری به جناب خودم ...بعله ..
حالا نمیخوام بگم چقدر از حرفای من همیشه استفاده میکنی :) هه هه :D

سعیمو میکنم چشم
فقط اعتکاف ؟ پس چرا من تا حالا قسمتم نشده اعتکاف ؟ هوم ؟برو سریع اسم منو بنویس یه جایی باهم بریم اعتکاف ...بدوووو
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

والا ما هر جا که می رویم میاد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  نمونشم  همین کافی شاپ!

 

ولی رفیق صد رحمت به من که لااقل جیغ (کاملا غیر ارادی) زدم ..! دارم چهره ی وحشت زده ی جنابعالی رو تصور می کنم اون شب که با دیدنش چنان عنان از کف دادی که کیفت رو ی جا * ****** ********** * ** رها کردی و فقط فرار رو به قرار ترجیح دادی..

خدایااااا  ما رو از شر هر چه گربه و سگ و اصلا کلا حیواناتی از این قبیل محفوظ بدار و به قول رفیقمان دوری و دوستی ، هر چی کمتر ببینیمشون خوشحال تریم ..!!1

پاسخ:
اتفاقا رفیق صد رحمت به خودم که گربه میبینم فرار میکنم ..شما که کلاغم میبینی در میری ...:))
اون شب که مال گذشتس ...شما بچسپ به همین چند روز پیش خودت ..:) بعدم داستان رو چون تحریف کردی یه مقدار منو مجبور کردی چند کلمش رو حذف کنم :D
تا شما باشی تاریخ رو تحریف نکنی ..دی ...
الهی آمین..
:)))))
پاسخ:
:)
سلام علیکم

مطلب تون فکر کنم کنایه ای بود 
 سپاس بابت خطبه
پاسخ:
سلام
کنایه ؟ خیر ..صرفا یک خاطره نوشت بود ..
خواهش میکنم
بیچاره گربه!
پاسخ:
بیچاره اونایی که ازش میترسن !
راستی یادم رفت یادآوری کنم ک یحتمل مامور عذاب برای تو اگ همنشین "ما" تو جهنم شدی همین جناب گربه هستن!!
البته از خدات باشه همنشینی با ما حتی تو اون دنیا!
خودت میدونی ک بزرگان چقدر برین همنشینی توصیه و تاکیدکردن..
پاسخ:
یحتمل گفتنت منو کشته ینی ...
همنشینی باشما که واقعا از خدامه..
ان شاالله سرسفره اباعبدالله اونور همدیگه رو زیارت کنیم...دعاس دیگه ...!



وای یعنی بدون اغراق میگم عالی بوووووود...
کلی دوباره بیاد اون لحظه خندیدم!!!!!! :)))))
خیلی مختصر و خوب نوشته بودی!انگار همین الان با اون قیافه جلوی چشممی..یادش بخیر دسته ی اون کیفی ک ب خاطر حضور مبارک  جناب گربه پاره شد و تو تا آخرین ایستگاه مترو حرص میخوردی و ما هم خنده!!!
پاسخ:
اصن اینو نوشتم که اون جیغه یادمون نره و یادش باشیم هی بخندیم ...نه که مااصن مورد خنده دار برامون پیش نمیاد :)))!!!
بعدم چرا قیافه من جلو چشم شماهاس ؟ یکی دیگه جیغ زده ...والا :)
اون کیفه هم شده سوژه ها ...هه.. یهو داشتم میدویدم دیدم نیست ...البته کیفم سنگین بود ..کیف خوبی هم نبود ...حالا من نخواستم بگم ...
چقد ما از مترو خاطره داریم :)
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • +
    پاسخ:
    ++

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">