سه نقطه ی اول تا ...

آخرین نظرات

۲ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۳ ثبت شده است

بسم الله

+ دستش رو گرفته بود به دیوار و با یه قیافه ی زار نایلون حاوی کتاباش رو داشت نگاه میکرد ..نگاهم رفت سمت کفشش ..

کفش پاشنه ده سانتی ورنی سبز رنگ برای خرید کتاب از نمایشگاه !!

+یه کتابچه در مورد آموزش وبلاگ نویسی برداشته بود و داشت به پدر و مادرش التماس میکرد واسش بخرن ...پدرش گفت وبلاگ نویسی قوانینی داره ..بذار حداقل ده سالت بشه بعد !!

+یه گوشه چند تا کتاب گذاشته بود جلوش و تبلیغ میکرد بخرن مردم ...عکس خودش رو که صفحه اول کتاب بود نشون میداد و میگفت تو جوونیاش کتاب رو نوشته ...یه کتاب غیرمجاز بود !!

+جلوی درب خروجی نزدیک مترو ، گشت ارشاد محترم جلوی دختری رو گرفته بود ..یکیشون میگفت حجاب کار شاقی نیست ..خودتو بپوشون یکی دیگشونم گفت ما داریم دوستانه بهت تذکر میدیم ...داشتم سوار مترو میشدم دیدم باهام هم مسیره ..داشت تند تند فحش میداد و برا دوستش تعریف میکرد ..با همدیگه پیاده شدیم از مترو ..شالش از سرش افتاد !!(حجاب خانومای ارشاد کننده هم همچین کامل نبود ...و انقدر صداشون بلند بود که بدتر توجه همه جلب دختر بدحجاب شده بود ......... )

حکمت 179 : لجاجت تدبیر را سست میکند .

  • فرزند آدم

بسم الله

بالای کوه میای بیا ، پارک میرم بیا ، تو کوچه ، خیابون ، اصلا هر جا خواستی بیا..ولی دیگه کافی شاپ که دیگه نیا که...

چند روز پیش با دوستان رفتیم یه کافه که احتمالا جای ما اونجا نبود !

کافه تو فضای باز بود و خب همه هم دو نفر دو نفر...صندلی ها رو کشیدیم عقب بشینیم که یهو دیدم گربه جان طاقت دوری ما رو نداشته و جلومون سبز شد ...من که فرار کردم..! اما رفیق شفیق که پلنگ به پاش خورده بود چنان فضا رو با جیغ بنفش مزین کرد که مسئول کافه ، هول هول گربه هایی که از در و دیوار آویزون بودن ( اغراق نمیکنما ..!) رو دنبال کرد و باقی ملتم چپ چپ نگاهی بهمون انداختن ...ما اینیم دیگه :)

گربه ی عزیز! حداقل این موارد رو رعایت کن :

لطفا هیچ وقت من رو غافلگیر نکن و از جایی که نمیبینمت ظاهر نشو ...با فاصله زیاد از من حرکت کن...لباس سیاه و خاکستری نپوش خواهشا...لباس مدل اسکیمویی هم ...سبیلات رو کوتاه کن...هیچ وقت با میو میو ابراز احساسات نکن..همین که من رو ببینی فرار کنی برام یه دنیا ارزش داره..

و این رو بدون هر چی کمتر ببینمت بیشتر خوشحالم میکنی ...خلاصه بهت بگم بیا دوری کنیم از هم..!

++ امام حسین علیه السلام :خدایا! کور باد آن چشمی که تو را مراقب و نگهبان خود نبیند ...(دعای عرفه )

قسمتی از خطبه 153 : همانا تمام حیوانات در تلاش پر کردن شکمند و درندگان در پی تجاوز کردن به دیگران و زنان بی ایمان تمام همتشان آرایش زندگی و فساد انگیزی در آن است اما مومنان فروتنند، همانا مومنان مهربانند ، همانا مومنان از آینده ترسانند .

  • فرزند آدم