سه نقطه ی اول تا ...

آخرین نظرات

یک مسابقه با جوایز ویـــــــــــــژه

يكشنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۲، ۰۶:۱۸ ب.ظ

بسم الله

یک مسابقه تدارک دیدم براتون...هرکسی برنده شه جایزه ی ویژه ای داره...

این سه بار سوره ی توحید رو بخونید ببینید میتونید خطا رو تشخیص بدید ؟!

بسم الله الرحمن الرحیم ، قل هوالله احد ، الله الصمد ، لم یلد و لم یولد ، و لم یکن له کفواً احد

بسم الله الرحمن الرحیم ، قل هوالله احد ، الله الصمد ، لم یلد و لم یولد ، و لم یکن له کفواً احد

بسم الله الرحمن الرحیم ، قل هوالله احد ، الله الصمد ، لم یلد و لم یولد ، و لم یکن له کفواً احد

تشریف بیارید ادامه مطلب ...

خب تموم شد ! خطایی وجود نداشت ...یک بار قرآن رو ختم کردیم ...

جایزتون هم باخدا...مطمئن باشید ویژست چون سه بار سوره توحید خواندن = یک ختم قرآن...وحالا که ماه مبارک رمضان هست تلاوت هر آیه = یک ختم قرآن...

قسمتی از خطبه 198 : قرآن نجات دهنده است برای آن کس که حافظ آن باشد و به آن عمل کند و راهبر آن که آن را به کار گیرد و نشانه ی هدایت است برای آن کس که در او بنگرد و دانش کسی است که آن را به خاطر بسپارد .



نظرات  (۳۶)

ب در جمله اول حذف شده. بسم
پاسخ:
نه خیر حذف نشده بود ..چک کردم !

بسیار مسابقه هیجان انگیزی بود علی الخصوص جایزه اش!

تنک یو!

پاسخ:
بله جایزش بی نظیره:)
  • یک پسر مجرد
  • لایک فور یو!!
    پاسخ:
    :)
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • سلام علیکم
    اجرتون با امام علی ...
    خیلی زیبا بود ... 
    انشاالله که عامل بهش باشیم...


    خداقوت
    یاعلی(صلوات برای فرج)
    پاسخ:
    سلام
    ان شاالله

    چه مسابقه جاالبی ! افرین .. خیلی خوشم اومد .. 
    موفق باشی
    پاسخ:
    لطف دارید ...
    سلامت باشید
    سلام
    جالب بود با اجازه من کپی کردم تو وبلاگم
    من شما رو لینک کردم خوشحال می شم منو با اسم"جنگ بی صدا" لینک کنی چون تازه وبلاگ درست کردم و بازدیدی ندارم
    التماس دعا
    پاسخ:
    سلام
    مشکلی نداره ...
    چشم حتما
    محتاجم
    سلام
    با مزه بود فکرتون.
    ممنون که هوای فیض دوستان را در این ماه پر فیض دارید.
    پاسخ:
    سلام
    لطف دارید..خواهش میکنم
  • یعقوب کربلا
  • سلام
    به روز هستم
    پاسخ:
    سلام
    سلام
    بروزم


    یا علی
    پاسخ:
    سلام
    خدمت میرسم
    سلام
    ایده جالبی بود
    التماس دعا
    پاسخ:
    سلام محتاجم
  • جوان انقلابی
  • فقط
    با امام حسین باشید
    با امام حسین باشید
    با امام حسین باشید...
    همین
    پاسخ:
    همه وجودم فدای امام حسین...همین
    سلام
             تنها شهیدی که امام(ره) بر پیشانی او بوسه زد
     
                       http://baran313.blog.ir

    پاسخ:
    سلام
    خدمت میرسم
  • سمیه ناصری
  • خوب ما بخوایم جایزه بدیم به شما چیکار کنیم؟
    عالی بود......عالی
    پاسخ:
    خب شما جایزه رو آماده کنید من هرجور شده میگیرم ازتون...
    لطف دارید

    سلام علیکم 

    خیلی جالب بود ممنون 

    به روزم با مطلب

    خداوند چه کسانی را دوست دارد و چه کسانی را دوست ندارد؟؟؟

     

     

    پاسخ:
    سلام
    خواهش میکنم
    خدمت میرسم
    سلام
    بروزیم
    پاسخ:
    سلام
    خدمت میرسم

    سلام
    خدا اجرتون بده

    بامطالب جدید به روزم
    لطفا قدم رنجه بفرمایید

    پاسخ:
    سلام
    خدمت میرسم
    خیییییییییییلی کار جالبی بود، عالی عالی
    پاسخ:
    خیلیییییی لطف دارید
    سلام

            این پستتون جالب بود

    ممنون 
             جایزه رو آماده کردید خبر بدید بیام ببرم 
    پاسخ:
    سلام
    جایزه ی چی؟؟

  • کــربــ بلایی محـــــبــــــــ
  • سلام

     

    دستتون درد نکنه !جالب بود!

    التماس دعا!

    پاسخ:
    سلام
    محتاجم
    سلام
    من 2 با رخوندم
    یعنی 2 بار 3 تایی

    بدجوری باور کردم-پی خطا می گشتم
    :)
    پاسخ:
    سلام
    شما دیگه خیلی ثواب جمع کردید:)

    تا باشه از این زرنگ بازیا باشه...
    پاسخ:
    زرنگ بازی ؟
    بله دیگه
  • کوثر ✜عاشق شهید همّت✜
  • سلام بزرگوار
    به روزم با:
    +منبرمجازی باحضور استاد فاطمی نیا
    التماس دعا..

    اللهم عجل لولیک الفرج
    اللهم احفظ قائدنا امام الخامنه ای
    اللهم ارزقنا شهادة فی سبیلک
    پاسخ:
    سلام
    خدمت میرسم
  • سجاد عبدی
  • :)
    پاسخ:
    ...
    قبول باشه!
    .
    .
    .
    التماس دعا
    پاسخ:
    قبول حق !
    محتاجم
  • فرشته ابراهیمی
  • خیلی عالی بود مرسی
    پاسخ:
    خواهش میکنم
    بح بح .
    مستطیل شدیم
    پاسخ:
    مستطیل ؟
    بله
  • سوشیانت ...
  • سلام
    به به مورد تایید بود.
    موفق باشید
    یا علی...
    پاسخ:
    سلام
    خداروشکر که مورد تایید بود
    ان شاالله خدا تاییدمون کنه
  • رها پاک سرشت
  • جالب بود.....

    بجای جایزه دنیاوی چه جایزه بزرگ تری رو بهمون دادین._

    ممنون.

    یا علی(ع)

    پاسخ:
    من که جایزه ندادم ان شاالله پاداش شما پیش خدا محفوظه
  • خادم الحسین علیه السلام
  • وقتی با خدا گل یا پوچ بازی می کنی .. نترس!

    تو برنده ای .. آخه خدا همیشه دوتا دستش برای تو پُره ...


    پاسخ:
    قشنگ بود ممنون
    :)
    پاسخ:
    :)
  • جوان انقلابی
  • خوشم اومد :)

    چه نو آوری هایی میبینم امروز تو پست های وبلاگ ها :)

    خدایی خیلی جالب بود.

    اجر و جایزه ی شما هم محفوظ.

    یاریحان
    پاسخ:
    لطف دارید...
    قرآن خوندن کلا جالبه ..
    ا شاالله..
  • استاد نوجوان
  • چه خوب وجالب

    همیشه از این مسابقه ها بزارید

    پاسخ:
    چشم سعیمو میکنم...بودجه ی خدا که تموم شدنی نیست ..
  • سیّدمیلاد موسوی
  • درود؛
    دمت گرم، من با چشمم خوندم ولی خوب ثواب هم داشت؛
    سپاسگزارم ♥✿
    پاسخ:
    بله فرقی نداره ..شماهم جایزه نصیبتون میشه ان شاالله
    با سلام . 

    تقریبا یک سوم مباحث قرآن ، پیرامون توحید هستش و سوره توحید به صورت فشرده این مسئله رو شرح می دهد  و به خاطر این یک بار تلاوت آن ، ثواب تلاوت یک سوم قرآن و سه بار تلاوت آن ثواب ختم قرآن رو داره .

    اجرکم عندالله 
    پاسخ:
    سلام
    خیلی ممنون ازبابت توضیح دلیل
    استفاده کردم
  • محرم نینوا
  • بحث جایزه الهی رو با جایزه دنیوی قاطی نکنید
    من جایزمو میخوام!
    پاسخ:
    خب آخه خطایی نداشت که ..جایزه ی چی ؟ شما یه خطا پیدا کنید من جایزه بدم...

  • کوثر ✜عاشق شهید همّت✜
  • سلام
    خیلی قشنگ بود!
    التماس دعا..

    اللهم عجل لولیک الفرج
    اللهم احفظ قائدنا امام الخامنه ای
    اللهم ارزقنا شهادة فی سبیلک
    پاسخ:
    سلام
    قشنگ بود ؟!
    محتاجم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">